piątek, 20 stycznia 2012

Kryteria oceny pracy klasowej nr 3 - klasa III c

Praca klasowa nr 3 - 25 stycznia 2012 r. 
Kryteria oceny zaproszenia – 4 p.
I Wskazanie adresata, nadawcy, miejsca, czasu, celu [kogo zapraszamy, kto zaprasza, gdzie,
kiedy, na co] 0–1p.
II Zastosowanie wyrazów o charakterze perswazyjnym – co najmniej jeden 0–1p.
III Spójność tekstu 0–1p.
IV Poprawność językowa [dopuszczalny 1 błąd] 0–1p.
V Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna [dopuszczalny 1 błąd ortograficzny i 1 błąd interpunkcyjny; dla uczniów z dysleksją – 2 błędy ortograficzne i 2 błędy interpunkcyjne]
0–1p.

Kryteria oceny dedykacji – 4 p.
I Wskazanie adresata, okoliczności, nadawcy, miejsca i czasu [komu dedykujemy; z jakiej
okazji (za co, w jakich okolicznościach); kto dedykuje; gdzie (miejscowość); kiedy (data)]
0–1p.
II Spójność tekstu 0–1p.
III Poprawność językowa [dopuszczalny 1 błąd] 0–1p.
IV Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna [dopuszczalny 1 błąd ortograficzny i 1 błąd
interpunkcyjny; dla uczniów z dysleksją – 2 błędy ortograficzne i 2 błędy interpunkcyjne]
 0–1p.

Kryteria oceny ogłoszenia – 6 p.
I Zapis najważniejszych informacji [czego dotyczy ogłoszenie, np. poszukiwania pracy,
kupna, sprzedaży, zamiany, znalezienia, zagubienia czegoś] 0–1p.
II Informacja dotycząca nadawcy pozwalająca na nawiązanie z nim kontaktu [np. imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail] 0–1p.
III Funkcjonalność stylu [zwięzłość, rzeczowość] 0–1p.
IV Poprawność językowa [dopuszczalny 1 błąd] 0–1p.
V Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna [dopuszczalny 1 błąd ortograficzny i 1 błąd
interpunkcyjny; dla uczniów z dysleksją – 2 błędy ortograficzne i 2 błędy interpunkcyjne]
 0–1p.
VI Estetyka zapisu [czystość, czytelność, brak skreśleń] 0–1p

Kryteria oceny curriculum vitae (CV) – 9 p.
I Informacja na temat danych osobowych [imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, dokładny adres, telefon, imiona i nazwiska rodziców] 0 – 1p.
II Pozostałe informacje [wykształcenie, umiejętności, sukcesy, zainteresowania, cechy charakteru] 0 – 1p.
III Zachowanie formalnych wyróżników CV [miejscowość i data, własnoręczny podpis]
 0 – 1p.
IV Funkcjonalność stylu – styl urzędowy, zwięzły, konkretny 0 – 1p.
V Poprawność językowa [dopuszczalny 1 błąd] 0 – 1p.
VI Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna [dopuszczalny 1 błąd ortograficzny i 1 błąd interpunkcyjny; dla uczniów z dysleksją – 2 błędy ortograficzne i 2 błędy interpunkcyjne]
0 – 1p.
VII Zapis informacji według ustalonego schematu 0 – 1p.
VIII Poprawne graficzne rozmieszczenie tekstu 0 – 1p.
IX Estetyka zapisu [czystość, czytelność, brak skreśleń] 0 – 1p.

 Kryteria oceny podania – 7 p. 
I Sformułowanie prośby 0 – 1p.
2. Uzasadnienie prośby 0 – 1p.
3. Zachowanie wszystkich formalnych wyróżników podania [miejscowość i data; dane nadawcy – imię i nazwisko, dokładny adres; określenie adresata; własnoręczny podpis]
0 – 1p.
4. Funkcjonalność stylu – posługiwanie się zwrotami charakterystycznymi dla podania [np. zwracam się z prośbą, uprzejmie proszę, prośbę swą motywuję, z wyrazami szacunku]
0 – 1p.
5. Poprawność językowa [dopuszczalny 1 błąd]  0 – 1p.
6. Poprawność ortograficzna i interpunkcyjna [dopuszczalny 1 błąd ortograficzny i 1 błąd interpunkcyjny; dla uczniów z dysleksją - 2 błędy ortograficzne i 2 błędy interpunkcyjne]
0 – 1p.
8. Estetyka zapisu [czystość, czytelność, brak skreśleń] 0 – 1p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz